Loading...

اخبار

Rare: بازی Sea of Thieves بهترین بازی است که تا به حال ساخته‌ایم

نوشته شده در : 2017/07/01 - 00:00
بازی Sea of Thieves از Rare حقیقتا یکی از مورد انتظار‌ترین عناوینی است که توسط Microsoft Game Studios منتشر می‌شود.


در E3 2017 مشخص شد که بازی در اوایل ۲۰۱۸ برای ویندوز ۱۰/PC و Xbox One منتشر می‌شود و البته احتمال عرضه یک بتای دیگر در اواخر سال میلادی وجود دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در مصاحبه‌ای که «جو نیت» (Joe Neate)، تهیه‌کننده در استودیوی Rare، با Metro GameCentral داشت، از اعتقاد راسخ خود به پروژه و این که به چه مسیری بعد از انتشار می‌تواند برود سخن گفت:

«بهترین چیزی است که تا به حال انجام داده‌ایم. ۱۸ سال است که در این صنعت مشغول به فعالیت هستم و این بهترین فرصتی است که تا به حال داشته‌ام. به این بازی بسیار ایمان دارم. این بازی و محدوده‌ای که ما می‌توانیم آن را گسترش دهیم، چیزهایی که می‌توانیم به آن اضافه کنیم و موارد متفاوتی که بازیکنان می‌توانند انجام دهند، راه‌های متفاوتی که می‌توانند آن را بازی کنند و داستان‌های متفاوتی که خواهند داشت، همگی شگفت‌انگیز هستند.»

Sea of Thieves از Xbox One X هم پشتیبانی می‌کند و برای دارندگان PC هم ویژگی‌هایی چون نمایش 21:9 و میزان رفرش تا 144 هرتز خواهد داشت.

دسته : بازی بازدید : 1860

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!